سرخط خبرها

قائمشهر میزبانی را تقدیم پرسپولیس نمی‌کند

  • کد خبر: ۱۶۴۰۲۹
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
قائمشهر میزبانی را تقدیم پرسپولیس نمی‌کند
پرسپولیس پنج شنبه هفته جاری باید در قائمشهر مقابل نساجی قرار بگیرد، اما زمزمه تغییر محل برگزاری این بازی همچنان شنیده می‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تغییر محل برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان موجی از نارضایتی میان اهالی فوتبال به پا کرد که البته تصمیم گیران این موضوع دلایل خود راداشتند و مشخص شد برخی مسائل بازدارنده مانع از برگزاری آن بازی در ورزشگاهی جز آزادی شده است.  

درحالی که همچنان بحث پیرامون آن تصمیم فراوان است، زمزمه تغییر محل برگزاری بازی پرسپولیس مقابل نساجی نیز شنیده می‌شود.  

اسماعیلی، سرپرست تیم نساجی پیرامون این موضوع می‌گوید: «شرایط ورزشگاه وطنی و شهر قائمشهر برای میزبانی از این بازی خوب است، اما هر تیم شهرستانی در میزبانی از پرسپولیس و استقلال، شرایط نابرابری دارد و هیچ وقت حق تیم‌های شهرستانی به آن‌ها داده نمی‌شود. هرچند هواداران نساجی در بازی‌های قبلی نشان داده‌اند در برابر این تیم‌ها استادیوم را پر خواهند کرد، اما امیدوارم دوستان برای اینکه پرسپولیس از طرفدارانش در این بازی استفاده کند، سراغ مسائل غیرفوتبالی نروند، زیرا کار خوبی نیست. ساجی هم مانند استقلال و پرسپولیس تماشاگر دارد. طبق قانون هم فقط باید ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه در اختیار تیم میهمان قرار بگیرد. ما هم باید به قانون عمل کنیم و هیچکس نباید به خودش اجازه بدهد وارد حریم تیم میزبان شود. اگر چنین حالتی اتفاق بیفتد، نساجی نمی‌تواند از شرایط میزبانی‌اش به درستی استفاده کند و در آن حالت آقایان فقط دلشان می‌خواهد بازی را برگزار کرده و از نظر خودشان به خوبی و خوشی تمام کنند. ما باید از حق تیم و هواداران خود دفاع کرده و از آن استفاده کنیم.»

با توجه به این واکنش باید منتظر برگزاری قطعی این بازی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بود. بدون شک اگر این بازی در ورزشگاهی غیر از آزادی برگزار شود، موجی از اعتراض‌ها فضای فوتبال ایران را فرا خواهد گرفت.

حتی درباره برگزاری بازی پرسپولیس مقابل هوادار در جام حذفی در ورزشگاه آزادی نیز خبر‌هایی به گوش می‌خورد که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، فوتبال ایران وارد یک چالش بزرگ خواهد شد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->